Vi vet inte vart vi ska men vi ska komma dit!

Jag har varit otrogen mot min blogg. Jag har skrivit hemligheter någon annanstans bara för mig själv, för att sluta skriva kommer jag ju aldrig att kunna göra. Men det var hemligheter, och det var bara en som visste, och han avslöjade min hemlighet och bröt mitt förtroende, så bloggen fick ett lösenord och las på is. Tror det var bra trots allt, för de hemligheter som skrevs där borde nog egentligen stannat kvar i mitt huvud tills de glömdes bort.

Men nu har jag legat i min säng i två dagar med feber och halsproblem och funderat, skrivit och överanalyserat livet som vanligt, och faktiskt insett att jag saknat att blogga lite. Haha pinsamt att erkänna, men att ha någonstans där man kan skriva ner allt som är fint, sorligt, vackert och betydelsefullt i livet och minnas i både bilder och text, det låter väl inte så fel? Så jag tror jag ska ge det här med bloggande en liten chans, om jag finner inspiration och tid.

För jag har ju trots allt vuxit och förändras ganska så mycket sen den här bloggen startades. Det borde vara förbjudet att kolla bak i arkivet. Så just därför ska jag göra det nu..

Kommentarer
Postat av: erica

heej ! vill du ha mer besökare till din blogg ?



jätteenkelt, bli bara medlem på http://www.mer-trafik.se/cgi-bin/run.cgi?userid=Xanee



prova själv så får du se att det funkar ! :)



kram!

2011-03-13 @ 00:07:28
Postat av: dinälsklingsemms

good job honey! keep on blogging! miss and love u<3

2011-03-13 @ 23:08:00
URL: http://emmamatkovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0