Dödsförbjudet

Med dig har jag upplevt alla känslor som finns i ordboken, och jag hoppas att vi aldrig tappar varandra på vägen även om vi båda har gått åt skilda håll. Hur mycket jag än förnekar det kan jag inte dölja sanningen för mig själv, du kommer alltid vara nummer ett.

Det är när man sitter ensam mitt i natten som de där tankarna kommer smygande. De där. Fördelarna, nackdelarna, ångesten över att man kanske valt fel, gjort fel, ångrar sig, det kanske blir bättre så. Jag vill ha det där, men det där med och ja inte det. Men man kan inte både ha kakan och äta den med, och att plocka ut russinen ur kakan utan att förstöra den, ja det går inte det heller.
Mina tankar går åt tusen håll när jag inte är med dig, när du står framför mig då ser jag klart. Men när du inte är där, då blir det så jävla suddigt.
Sjukt osammanhängande babbel - godnatt förfan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0