Why did you have to make me fear such a beautiful thing?


Klockan är snart halv två och jag ligger ensam i mörkret och lyssnar på Thomas Di Leva, jag helt seriöst ni läste rätt.. Han är fet. Fan vad min blogg är deppig, men det blir lätt så när man bara uppdaterar när man är ensam på kvällarna, har en tendens att tänka rätt mörkt då i guess. Min blogg fungerar som ett substitut för dagboken jag har behov av att skriva men inte tar mig tid till. Roligare att skriva dagbok på datorn typ. Jag har ju bara behov att skriva av mig när jag är ledsen.

Ne fyfan vad jag babblar på om ingenting. Borde verkligen sova, har tre stressiga och roliga dagar framför mig, som förhoppningsvis får mig på andra, något gladare tankar. Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0