It's true, life will smile for you


Jag och mamma har Salem vecka hos oss. Jag ska försöka få henne att lyssna på den enda mannen i världen som är bra på något annat än att (ursäkta grovt uttryck) knulla.. Grät i en kvart innan när mamma förklarade för mig att alla biljetter är slutsålda, hon blev arg för jag sa att jag skulle dränka mig.. Jag hatar att jag är så blödig livet hade vart mycket enklare om man vart lite cool.

Är förövrigt extremt upptagen hela veckan (pluggar jag inte så tränar jag eller lyssnar på salem äter choklad och gråter för han är så fin..kan hända att jag fiskar med HAHA) så förvänta er fan inga inlägg..

Kommentarer
Postat av: emma mattis

biljetter till vad? <3<3

2010-05-06 @ 17:42:49
URL: http://emmamatkovic.blogg.se/
Postat av: åkiz

salem al fakir:(:(:(:(:(:(

2010-05-06 @ 21:56:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0