Does she know your favourite song and can she sing it like I can?


Har haft den bästa eftermiddagen på väldigt länge - regn, duntäcke, solchips, morötter, holiday dipp, en kanna earl grey och will smith.. Hyrde seven pounds för tredje gången och grät tills jag inte kunde andas. Jag tror jag dog lite inombords.
Jag har världens finaste vänner,
en ännu finare mamma,
jag ska till halmstad och troligtvis göteborg till helgen och gogo crazy,
jag fick hem en hm beställning igår,
jag har faktiskt pengar på mitt konto och det är den 12de (de kommer antagligen inte finnas kvar på söndag men ändå - huge improvment..)
jag åker till zakynthos om 13 dagar,
och det bästa av allt är att jag starkt misstänker att min mamma har köpt Salem biljetter som jag kommer få i födelsedags present!!!!!!!!
Jag borde vara så jävla glad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0