Let it burn

Relationer får aldrig snygga avslut.Precis som med en värdeull vas som går sönder, plockar man upp skärvorna och limmar ihop den igen. Plockar upp och limmar ihop, plockar upp och limmar ihop. Tillslut har man lagat den så många gånger att skärvorna inte passar ihop längre. Sanna ord av en smart man, Marilyn Manson (okej, överdrift på det är med smart..) men han fick mig faktiskt och inse något väldigt viktigt. Varför man håller fast vid saker som inte är värda något längre, det kommer aldrig bli helt igen hur mycket man än hoppas.

Ingen skola idag, allt för tung morgon, allt för jobbiga besked och jag känner mig allt för sviken för att orka. Nu ska jag fördriva tiden med tre koppar ingefärs te och ett avsnitt sex and the city innan jag ska iväg på ett möte vid ett och förhoppningsvis komma tillbaka och känna mig något lättad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0