And if all the world was perfect I would only ever want to see your scars

Har kännt mig så oälskad och nere idag, och mamma har vart borta hela dagen/kvällen så ingen som kan muntra upp mig.. Vafan får väl ta tag i det själv då tänkte jag, så hela eftermiddagen har spenderat i mina rödaste läppar, högsta klackar, bara ben och lyssnat på so beautiful på repeat samtidigt som jag gått runt och käkat cookies(som jag bakat själv!!) och läst högt ur min historia bok och sjungt falskt som fan omvartannat. Vilken perfekt eftermiddag!! (..okej historian får gärna försvinna) Varför är det bara jag som gör sånna sjuka saker när jag är ensam hemma??
Får väl avrunda det hela med att laga världens godaste wook och kolla ett par avsnitt satc i min ensamhet! (det borde stå plugga men nu får det fan vara nog..)
Amour de soi-même est le vrai amour!

Jag känner ju mig fin iallafall hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0