Mums


Sitter och tvingar i mig det äckligaste jag tillverkat. Någonsin. Idag ska vi börja gå på diet tänkte jag helt plötsligt i min ganska tomma hjärna. Endast kött, mejeriprodukter, grönsaker och frukt.. Än så länge en hållbar diet. Lägg till ingefära och du spyr. Men men vill man va fin får man lida pin så nu sitter jag här efter min träning och tvingar i mig ingefära/avokado/blåbär/yoghurt och klöks efter varannan klunk. Kan ju dock vara världens nyttigaste drink som någonsin tillverkats.. Tänker jag och häller ut den i vasken och går till ica och köper mig en choklad. I wish. Två veckor ska jag hålla ut.

Kommentarer
Postat av: Anonym

idiot-.-... varför i helvete ska du gå på diet? du har ju knappt kött på benen kvinna? vad gör du lördag?(L)

2010-03-04 @ 20:51:08
URL: http://nathaliezg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0