Keep my feet on the ground and my head in the clouds

Egentligen borde jag bara säga något annat som min hjärna säger till mig att jag ska. Men jag vill hellre lyssna på hjärtat än hjärnan. "I'd love to.." Det var nästan över, someone rewind please. Det värsta är att jag njuter och längtar. Än så länge hoppas jag på att det ska bli bra, trots att jag vet att motsatsen väntar runt hörnet.
Aggression, obsession, we're pain in the gain.

OCH IDAG FYLLER VÄRLDENS BÄSTA EMMA MATKOVIC 17 ÅR!!!!!!!!!!!


Det firar vi med ett klipp på världens bästa bertil..hehe



Kommentarer
Postat av: emma matkovic

ska du typ inte skiva på din blogg att emma matkovic fyller år idag..?!!? illa johannaa..grymt illa..fan vi lågt du sjunker i mina ögon nu verkligen..helt stört..detta förändrar ju allting

2010-03-24 @ 22:04:38
URL: http://emmamatkovic.blogg.se/
Postat av: Anonym

förlåt mattis!!!!!!!! ska genast ändra inlägget:$

2010-03-25 @ 21:15:29
Postat av: Emma Mattan

HAHHAHAHA, så jävla bra! tack älskling <3

2010-03-26 @ 10:36:20
URL: http://emmamatkovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0