Apres moi, le deluge


Det bore vara förbjudet att ha plugg sista veckan i skolan.. Tänkte börja förbereda mitt muntliga i svenskan som jag har imorgon kl 8, men vafan jag kör på improvisation brukar bli bäst så. Förövrigt så insåg jag nyss hur vackert ryska är när jag lyssnade på aprés moi(hon sjunger ryska sista versen), har det som andra i-val (fråga mig inte varför??) och jag hoppas litelite att franskan skiter sig så får jag plugga typ världens coolaste språk.
Nu: Klart slut från mig och dags att deppa till lite regina och ta tag i lite plugg..

Förövrigt funderar jag på att börja blogga på franska, hade vart så grymt..suger att jag kan typ tre ord

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0