Rated R



This is stupid, i'm not stupid
I may love you but I just can't do this
I may be dumb but i'm not stupid


Har fortfarande inte lyckats hoppa in i duschen efter träningen (den slutade halv åtta, yes...) fan att jag alltid ska fastna framför datorn när jag väl satt mig. Lyssnar på Rihannas nya album som förövrigt är grymt bra och hon är förövrigt grymt snygg och jag är förövrigt grymt frustrerad på mig själv.. Träffade dessutom med emma & elin idag - flashbacks med bilder och skit fyfan vad man såg ut - inga kommentarer. Dags att dricka en liter citron vatten (jag är på diet helt plötsligt?) och ta en iskall dusch (varmvattnet är slut alltid lika lägligt..)
Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0