Mama i'm a millionare, but i feel like a BUM

Jag stannade hemma från skolan idag pga värk i handen, asså allting tar ju tre gånger så långtid att göra när man bara har en vänster hand... cp. Röntgades imorse men det var bara en stukning (wowow överkänsliga johanna).

Sen har jag vart ledsen hela dagen för hittade tre väskor och två par skor på rean på asos hur billigt som helst och jag villvillvill ha men mamma gnäller om beitostolen och alla pengar jag ska få till det (jag ska till norge på sportlovet med nati) så får väl fjäska för papi (vart tar alla mina egna pengar vägen??)
...... jobbigt läge att jag inte kan skriva för hand förresten (äger hehe)
Nu ska jag missbruka ipren. aj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0