dream, inspire, love

Ja men hej,
yttligare en seg dag + att det är sista onsdagen vi börjar halv elva nu när i-valet börjar = bajs :( & vad hände med stek vädret igår? jag & nathalie badade tillochmed haha :D grymt stora vågor är riktigt jävla kul!och så bakade vi kladdkaka i nathalies bror grymt snygga i'm the master tröja, så gryyymt sexig!!!!! måste säga att den klär mig :)

skolfoto imorn, funderar på att skolka för jag hatar det. senast jag blev bra i skolkatalogen var typ i 2:an, och nu måste jag leva med dom fucking bilderna i ett helt år innnan jag får en ny chans hehe. grattis till fjortis mig :)

& nu har jag inte ett skit mer att skriva, för har kramp i röven av mammas jävla trästol, saknar min data och min sköna fortolj och säng jag alltid satt i och skrev. vem fan sitter på en TRÄ stol framför datorn???? sjukt ont...
dags att tvätta av mitt svettiga smink, måla naglarna (svart? rosa?), raka mina bleka ben hehe, och läsa några sidor ur elle. låter underbart:)

tack för mig
kärlek, JOHANNA


i'm the freakinnn master

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0