Det är tråkigt att vara sjuk hehe..

Åh har såååå tråkigt, var hemma från skolan idag, vaknade med jätte ont i halsen, illamående och så var jag så gryyymt trött efter helgen, så bestämde mig för att stanna hemma och vila. Sov till halv ett, kollade lite på tv, fick ett snabbt besök av bea och zana, läste lite och lagade soppa till mig själv... Oj sjukt rolig dag!!!

Lördags var riktigt roligt, var kanske lite för full men men sånt händer vafaan. Dock förstår jag mig inte på att merän hälften av tjejerna kom dit i 10cm klackar, visst det är sjukt snyggt, men när det är fest i en fuckin lada med lera och hö utanför? Haha såg rätt roligt ut när folk sprang runt på jordgolvet i high heels och coctailklänningar :) Annars är bonne fester definitivt grejen xD

Var så grymt bakis dagen efter, helt sjukt... Men som tur var bjöd nettan på mc donalds och resten av dagen spenderades i soffan med daniel och film och skit gubbe, and we love it! :D

Hatar dock mig själv för att jag är så jävla korkad, var så noga med att packa ner kameran och nya batterier i väskan, och när jag väl kommer hem till Nathalie för lite försup så sätter jag på kameran och upptäcker att jag tagit fel batterier -.- så blev typ tre förjävliga mobilbilder från kvällen, enjoy or something...


Hade på mig mitt nya linne och mina nya tights, + converse och jacka




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0