Träsmak på min jävla TRÄstol...

Böh inget att skriva om.
Är sinnes trött.
Funderar på att lägga mig klockan nio.
Ska bara äta lite apelsinchoklad glass för jag är sockersugen.
Börjar klockan åtta imorgon med världens mest onödigaste ämne - datakunskap.
Data kunskapen är med tord som är 64 år och senil.
Mitt hår har fått nån slags fel och har vart konstant tovigt (går INTE att kamma ut) och är så torrt så det ser ut som svinto.
Jag har träningsvärk TVÅ dagar efter aerobicsen (är jag så otränad??????)
Jag är pank och får barnbidraget om exakt 17 dagar. G-R-A-T-T-I-S
Jag kan inte göra några roliga inlägg för mammas data består av natur bilder från norge, midsommarafton bilder på fulla 40 åringar och typ hundra bilder på min hund.
Min data är fortfarande lika sönder.
Kommer ta minst en månad att få en ny.
Jag klarar inte av den här jävla trästolen en sekund till gör så fuckin ont.
Vem fan har en trästol som datastol???? (Förutom min mamma då..)
Är sinnes trött.
Nu ska jag äta glass. I sängen.
Godnatt.

Kommentarer
Postat av: emma

hoppas du har haft en bra torsdag? (: / fröken bitterfitta

2009-09-11 @ 00:13:15
URL: http://metrobloggen.se/frokenbitterfitta
Postat av: ELLAN

jag har dock också en trästol. power

2009-09-11 @ 18:12:50
URL: http://eelinsvahn.devote.se
Postat av: JOHÄNIS

men du har ju sån mjuk dyna... orättvist -.-

2009-09-11 @ 18:48:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0