In the one life that we've got

Everybody says that time heals everything.
But what of the wretched hollow?
The endless in-between?
Are we just going to wait it out?

http://www.youtube.com/watch?v=nNbTW0lhR1Y

Det finns ingen låt som stämmer så bra in på mitt humör som just nu,
och det finns ingen mer begåvad låtskrivare än Imogen Heap,
och det finns ingen som kan sätta mina känslor på ett papper och göra det till något vackert mer än henne - cause there's beauty in the breakdown.

Och nu ska jag baka kärleksmums för det får mig alltid på bättre humör när man mår skit. (och nej jag har fortfarande inte lärt mig hur man lägger in en video så jag länkar hehe)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0