Got inspired...

Blev inspirerad av ett par awesome leggings jag såg på en hemsida, och hade så jävla tråkigt så bestämde mig för att ta saken i egna händer och för en gång skull tillverka något hehe... Och ja fan, kalla mig konstig men jag tycker dom blev grymt snygga, tror jag lyckades?? Jag lyckas? Haha första gången jag lyckas med något home-made shit, och jag är så stolt! Eller inte... Råkade förstöra HELA andra sidan (jag skulle prova om det såg coolt ut om man gjorde det med sandpapper.. DONT TRY THAT AT HOME, trust me..) så det slutade i katastrof, men men man ska inte gråta över sånt utan imorgon bär det av till lindex för att köpa ett par nya tights och sen jävlar ska det klippas!!!!

Resultat. Vågade dock bara visa ena benet höhö......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0