Godmorgon!

Inget I-val idag heller, så jävla gött! Börjar inte föräns om två timmar så har tid att sitta här och dega :)
Gjorde det värsta någonsin igår med nathalie - hon tvingade mig med på aerobics............ JAG? hahahahahaha jag fattar fan inte hur folk kunde låta bli att skratta åt mig, jag har noll kordination och gjorde allt tio minuter efter alla andra.. fifan det var det värsta på länge... Dock vaknade jag upp med en jävla träningsvärk, så nån nytta gjorde det alltså!

Och idag fyller min mamma år och jag är så snäll så jag har köpt ett jätte fint armband till henne som ser skit dyrt ut men kostade typ ingenting för det var på rea hehehehe, + att jag fixade en James Morrison skiva till henne, dock bara med en halv fram och baksida för råkade skriva ut det lite förstort (man kunde inte välja 12x12, vafan?) så fick klippa bort hälften och orkade inte skriva ut det för andra gången... okej femte gången då.

Och nu ska jag käka frukost och kolla på how i met your mother för jag har skrivkramp (träningsvärk?) i armen!!!!!!
Pusssss, Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0