"God"kväll

Hello bitchesss
Flyttade hem till pappa idag, var ett bra tag sen jag bodde här, har bara suttit och degat i soffan med datorn sen dess.. Har haft noll ork till något idag, och nu sitter jag och lipar till en massa gamla brandy låtar, hade glömt hur grymt bra hon är... Usch allt känns så grymt jobbigt just nu, är konstant trött och har fan inte lust med någonting längre..

Jaja no more suffering, nu ska jag ta mig en dusch och sen göra som typ 50% av alla i sverige gör just nu - sätta på fyran och kolla på sveriges segaste program idol.. Blir så ledsen för jag har sett exakt alla hannah montana avsnitt som visas, varför alltid repriser??
Godnatt.

Play me a song about heartache,
I promise I can sing every word,
Play me a song about love lost,
'cause that's another one everyone's heard


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0