GANGSTA RAP MADE ME DO IT

Sitter här och dricker min femte kopp te för dagen, mango & persika finns inget godare te, och har så fuckin tråkigt.. Det suger att vara hemma så kommer antagligen till skolan imorgon, är inte direkt sjuk bara ont i halsen som fan men vafan jag överlever...

Ska ha min skjorta imorgon med tror jag, så lägger upp en outfit bild i eftermiddag för jag är så cool och vill va som alla andra bloggare :) word on that! & nu har jag inte ett skit vettigt att skriva, klämmer in att nas antagligen är den bästa snyggaste sexigaste coolaste grymmaste mannen som lever! efter daniel då hehe:)

Nu ska jag vara duktigt och lägga mig tidigt även fast jag inte kommer kunna somna för har sovit halva dagen, kommer stirra i taket till halv två och va grymt trött imorn när jag vaknar, det ägggger!
Kärlek & sånt, Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0