You are my sweetest downfall

SÅ FAIL! Stressade som fan för att hinna till skolan imorse, började åtta med historia, och var så grymt trött imorse så tänkte först stanna hemma och sova men så kom jag på att vi hade läxa och jag kommer hamna så efter om jag inte kommer så tvingade mig upp... När jag väl kommer dit (10 min sen ofc) så går alla eftersom läraren inte dykt upp... Och nästa lektion är inte för än halv elva. Halv elva!!! Så nu har jag missat tre timmars sömn och sitter här och degar för kan ju knappast sova nu.
Snart kommer en liten pojkää hit iallafall så ska jag göra frukost till honom (nesquick on request) och sen får jag väl gå till min älskade småföretagande lektion.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0