HEJ

Ett tag sen jag skrev.. Lol vadå ett tag sen, typ i torsdags? Har jag blivit bloggfreak nu med eller? Har faktiskt kommit fram till att jag är bloggberoende, jag läser MINST tio bloggar om dagen (detta är om jag har en busy dag, annars kan det bli uppmot 20-30..), plus att jag kollar kenzas minst tre gånger på en timme om jag sitter framför datan. Är jag normal? :) he-he

Tog det riktigt lungt igårkväll, åt på harrys med pappa och familjen lindkvist, kom hem runt nio tvättade av mig sminket, kollade på kopps på tv1000 och somnade kvart över tio i soffan. HAHA kvart över tio! Jag? På en fredagskväll??? I'm amazin'

Åkte till ica och hämtade mina två par uggs jag beställt med, grymt snabba på att leverera (vafan hm då, jag beställde ju de tidigare??), och upptäckte att de var extremt tunna, absolut noll ull fodring, dålig stil de ska ju vara tjockt och fluffig.. Ska kännas som att gå på moln förfan! Jaja, de var billiga och de håller väl i några månader i bästa fall. De jobbigaste kommer ju va att bestämma vilken färg, lovar kommer komma minst tio minuter sent varje morgon för jag inte kommer kunna bestämma om jag ska ta svart eller beige.. Life's a bitch.

Resten av dagen spenderades på balkongen, och dagens fråga: hur fan kan man bränna sig i september??? SEPTEMBER? Tycker synd om min extremt solkänsliga hud.. Dessutom ser jag ut som en salami i ansiktet. Får fan ta att sola lite solarium snart innan jag blir genomskinlig, hade vart rätt grymt dock!

Ah, nu har jag väl snart skrivit klart en novell, så får väl avsluta med ett hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0