13.21

Godmorgon bloggen! Härligt att jag en tisdag morgon precis gått upp, varför kan jag aldrig sova ut på helgerna så jag hinner bli pigg till skolan? Ne istället ska jag skolka skolan för att få sova istället, kan nämligen inte sova på nätterna längre.. Får fan ta tag i mitt liv nu asså, sluta stanna hemma från skolan för att sova och börja träna (ja ni läste rätt, trodde ni aldrig om mig va?? hehe)
Undrar när min data ska komma med, kan slå vad om allt jag äger att jag inte kommer få den föräns 2010, ja men tack för den känns ju kul. Plus att jag saknar min mamma jätte mycket, ska flytta hem till henne så fort jag kan..
Och nu är det dags att få min dagliga dos av fjortisbloggar och sen ska jag måla naglarna rosa!
Sounds like an amazing day, does'nt it... Och imorgon ska jag på studiebesök till gekås (hahahahaha).
Kärlek, Johanna ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0