090923

It cuts me with every could have been.

Slutade halv två idag (håltimme woho), åt kärleksmums med daniel, kollade på bad santa, åt glass och nudlar, kom fram till att jag inte har några bra vänner kvar och nu är det dags för min dagliga eftermiddags tupplur efter jag tryckt i mig lite mat. Mina två favorit hobbies, äta och sova finns ärligt inget bättre man kan göra. Särskilt inte en regning eftermiddag..
Plus att min pappa är taskig som vägrar köra mig till ica för att hämta ut mitt paket "jag är för trött vi tar det imorgon".... Vafan är det för ursäkt????

Godnatt!!


(Och ja man får vara ego på sin egen blogg? Don't read if u fuckin hate it..)

Kommentarer
Postat av: Walentin

naaajs :)

2009-10-01 @ 01:10:17
URL: http://walentin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0