090916

Vaknade upp imorse, gjorde mig iordning och åt frukost och precis innan jag skulle bege mig fick jag världens sjukaste känsla och var tvungen att rusa till toan och spy.. Vågade inte ta några risker, utan stannade hemma idag igen, och sov till halv två och mådde sen hur bra som helst. Vafan är det med mig??? Jag som ALDRIG spyr, inte ens när jag druckit två liter vin.. Blir helt nervös, kommer jag dö nu?

Inte nog med det, utan när jag satt och åt "frukost" vid två tiden knackar två biffga 25 åringar på dörren och ska fixa våra element. Självklart är jag så dum att jag öppnar i t-shirt och trosor (vafan tänkte jag med?) och skäms som en jävla idiot, och när jag kollar mig i speglen upptäcker jag att jag har vitt dregel i halva ansiktet. Rolig morgon, jotack jag vet.

Nu ska jag läsa senaste numret av glamour (som jag desutom bestämt mig för att börja premurera på, för man fick skit fina presenter med på köpet då!!!!) och tycka synd om mig själv en stund. Ska nog springa ner till tempo och köpa lite choklad med. Det kan jag fan behöva.

Pussss, johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0