THE BEAUTIFUL STRUGGLE

Idag hade jag så mycket att göra så jag gjorde absolut ingeting. Jag tog mig en skål glass och la mig i sängen och sov. Det var skönt. Tills jag kom på att jag hade ju så mycket att göra utav en anledning, då blev det mest jobbigt.. Om man ska se det från den ljusa sidan är jag åtminstonde utvilad, och jag lär ju inte sova i natt så då kan jag ju småpyssla med mina 2500 ord som ska skrivas tills nästa vecka. Eller städa. Eller måla naglarna. Eller något utav de femhundra andra sakerna som stod på min lista. Faaan med plugg jag har.. Fast ne nu blev det mest ännu jobbigare, så ska lägga mig och sova bort skiten (man mår bra när man sover!!!)
Godnatt

Just nu saknar jag sommaren så jag får ont i hela mig. Ska nog gå i idé några dagar eller månader.. Hade vart så jävla grymt
.

Notera jordgubbarna!!!! och min mucho vältränade vad hehehe..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0