Freak it - shake it - money make it -

Blogga e så inte min grej.
Jag har inte tid, jag har så mycket viktigare saker för mig typ som att kolla på disney channel och äta och sånt.. Hade iallafall (förutom när jag var sjuk HEHE) världens mysigaste vecka hos nathalie (där vi bestämde att vi skulle ta massa bider och blogga varje dag för vi hade brist på liv, vilken vi tydligen inte hade (?) eftersom det aldrig hände..)

<----- Såhär såg jag ut hela tiden. I was born 2 be a s3xy housewife.....


Förutom fredag kväll, då var jag helt plötlsigt förvandlades till en uberseriös lesbisk med mjökmusche? HOHOHEHEHÄHÄ

Nu har jag fått sånt ryck att jag har så mycket att plugga att jag kommer panika och inte göra någoting. Jag klarar ju ingenting. Istället ska jag spela lite fb-spel och rensa mitt skrivbord på datan - får panik på alla ikoner.
PUSS

Kommentarer
Postat av: This is that new shit. Keep them standin in line. That Universal Mind Control, now move your behind.

hahahahahahahah älskar bilden från fredagskvällen... bekåze äm lezbian.. ehhehehheheh saknar dig typ :(

2009-12-02 @ 21:38:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0