And though it tastes like forever it may not stay long


Jag har haft den jobbigaste/värsta veckan nånsin, men start måndag kväll. Huvudet är fullt av tusen tankar och just nu har jag ingen aning vad jag ska göra åt mitt dilemma.. Min ljuspunkt just nu är söndag då jag flyttar hem till nathalie! NATHALIE OCH JOHANNA I EN VECKA - hur fan kommer det gå?
Funderar på att träna innebandy ikväll, men huvudet dunkar som fan (jag tror inte på huvudvärkstabletter!!) och har aldrig vart tröttare - träningen slutar halv 10, inte så lockande med andra ord.. Men ska fan hålla vad jag lovat och vara duktig!!
Sen köpte jag ny piercing idag efter att haft läkringen i precis 4 veckor, jag är så jävla duktig!! Så nu slipper jag gå omkring och se ut som jag har en jätte finne på näsan, thank god.
Nu ska jag proppa i mig c-vitaminer och dränka händerna i handsprit för att slydda mig från svininfluensan, jag tänker då fan inte ta nån jävla spruta..
Puss,
Johanna

Kommentarer
Postat av: jenny

snyggt!

2009-11-19 @ 22:00:39
URL: http://jnyyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0