sommar förfaaaaan

japp japp,
självklart dog min kameras batterier efter andra bilden, så den här var den enda jag hittade på sofias facebook efter gårdagen, eftersom bea har min kamera i hennes väska. men jag tog en dagens outfit bild!!!!!! har alltid dröm om att lägga upp det på min blogg hhahahaha xD så imorn när jag får tillbaka min kamera ska jag fan lägga ut en bild på vad jag hade på mig :$ jag = g33k, men sånt är fan kul ju!
ikväll ska jag tydligen till malin karlsson borta i glommen på fest, ska bli nice men har klädångest som vanligt hehe. funderar på min vita spetsklännig som jag köpte för ett bra tagsen men aldrig använt... ska sova hos min syster i halmstad imorn, så blir till att shoppa med henne hela lördagen, har 1400 att spendera så något måste jag väl fan hitta :) det blir antagligen en sväng till kräftfestivalen ikväll med, känns som alla ska dit idag, iallafall enligt facebook xD
hoppas på en lyckad kväll!
love, johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0