seeeeegt

seg dag, seg dag...
jobbade för pappa imorse, så var uppe redan kvart i åtta för att åka kl åtta... fyfan jag har inte gått upp en minut före elva på hela sommarlovet så det var rätt jobbigt kan jag säg... ingen vacker syn som skulle iväg och måla imorse hehe. nu har jag fullt med vit färg i hela håret eftersom jag självklart gick in i den nymålade färgen tre gånger, hur fan lyckas jag. spelar ingen roll att jag duschat och gjort ipackning får fan klippa av håret för det går inte bort. inte ok!
kom hem vid elva igen och gick och la mig och sov till tre haha, sjukt gött. sen har datan vart mitt enda sällskap.....
har iallfall lyckats ta en dusch, göra manikyr (hejdå svart, hej rosa) och valt kläder till ikväll. grattis till mig :) ska ta en dagens outfit bild på det med hahaha :$
dock ska jag ha beas kilklackar, kanske inte världens bästa val när man är 1,75.. kommer va 1,85 men vafan bryr mig inte jag älskar high heeels så det så!! (L) kanske kommer hem med ett brutet ben imorn dock, kan bli lite ostadigt att  skutta runt med dom klackarna och alkohol i kroppen... wish me luck :$
nu ska jag bege mig till världens bästa mormor och morfar och käka världens godaste mat räkor hehe :)
love,
johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0