no you never let me down

det är helt sjukt vad människor kan svika. och hur mycket ett svek kan svida. att man verkligen lovat och gett sitt ord på något och sen helt utan en tanke på konsekvenserna kan svika så. att man skyller på dumma idiotiska bortförklaringar och att man ångrar sig så. lol gjort är gjort och det blir inte bättre för att man ångrar sig.

och ja jag har vart lika dum och gjort lika hemska saker, och har ångrat mig så mycket jag inte trodde var möjligt, och ja klart jag har svikit dig med. men att det svider så mycket i hjärtat trodde jag inte var möjligt, att svika såndana löften man avgett. det var inte så stor sak när man själv gjorde det? jo det var det men det känns tusen gånger värre att vara den drabbade japp. även om det inte handlar om samma sak så trodde jag aldrig det.

att för det första att det skulle göra så ont. för det andra att du verkligen skulle svika. du av alla var den jag trodde det MINST om, vad fan ska man tro nu, man kan fan inte lita på någon... inte en enda människa i hela världen kan jag lita på för du var den jag litade på mest i hela världen och du svek. och jag är SÅ JÄVLA TRÖTT på dina fejkade bortförklaringar dom betyder inte ett skit och det vet du om, för även om du hade dina "anledningar" så nej dom betyder inte ett skit för du visste så himla väl hur mycket detta skulle såra mig, gud vad du visste det.

jag vet mycket väl att jag kommer förlåta dig för jag klarar mig inte utan dig och det vet du mycket väl att jag inte gör. men jag kommer fan aldrig mer lita på dig igen, det kommer svida så så mycket när jag kollar på dig. och du kan inte ens se mig i ögonen när du berättar.
fuck u so bad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0