life isn't always a bitch,

Sitter här och äter värdens äckligast godis - geleråttor- men socker suget är fan för stort för att låta bli så äter fast än det är äckligt  och känner att jag kommer spy inom tre minuter.. Jaja, har inte hunnit med att skriva på ett tag har haft fullt upp. Min sweet 16 blev riktigt lyckad, dock kom pappa hem vid tolv och ville sova så alla fick dra = efterfest hos elin efter en jävla massa städning från mitt håll, men men bortsett från öl och grogg fläckar, en jävla massa ölburkar och fimpar överallt så var det inte så farligt!
Sov hos min pojk inatt så kom nyss hem efter ett mysigt dygn, dock började jag ju lipa typ fyra gånger men men det är ju så jag är :$ Får skylla på en hårdhänt daniel... Dock är jag ju van, om lite mindre än två månader har vi "ett år" om man bortser från alla våra big breakups... Räknar man med dom har vi typ bara 7 månader.
Ikväll ska jag väl antagligen bara ta det lugnt i och med att jag är sjuk (svininfluensan enligt daniel...) och imorn ska jag till stan med mami och köpa en grymt snygg väska jag har hittat :D och på kvällen blir det bröllops fest hos daniels granne  = johanna goes wasted as hell to survive the night.......... hehe

Dagens vill ha: gott godis...
Dagens klädsel: gråa mjukis hotpants, vit långarmad t-shirt och en allmänt äcklig look.
Dagens frisyr: i en knut. som suttit i sen i förrgår. hehe.
Dagens händelse: jag körde runt på en snodd moppe och blev stoppad av ägaren. HAHA!
Dagens låt: allt med imogen heap och nas<3
Dagens planer: kvällens planer!!!: tv + sova. kan inte bli bättre!
Dagens saknad: elin+emma tider
Dagens dummaste: daniel
Dagens sjuka: öh allt? hosta, förkylning, ögoninflammation m.m
Dagens drog: daniel
Dagens roligaste: lärt mig köra moppe = fan så kul :$
Dagens favorit: daniel. börjar tröttna på mina svar alla är ju fan samma höhö
Dagens köp: got no cash... har tappat en hundring :(
Dagens godis: geleråttor, fyfan så äckligt
Dagens humör: sjuk och gnällig
Dagens ord: jag älskar dig


Ursäkta den extremt fula bilden, men den enda jag hittade... Blev så till mig när alla skulle sjunga eller nåt x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0