japp

Ganska seg dag, mycket tack vare vädret kan jag säg. Vaknade halv tio i morse bredvid min daniel klar vaken och kunde verkliugen inte somna om... Fick underhålla mig själv med rollercoaster på mobilen och slag på liten daniel i ungefär en timma efter som han inte tyckte om min ide att gå upp och laga pannkakor, men men. Sen har jag spelat sims hela dagen!!! Haha är sån jävla tönt men är beronde! Bröllopet igår var faktiskt jätte trevligt, drack lagom mycket och var glad som en liten ponny hela kvällen, iallafall nästan hehe. Har världens finaste bild på mig och bebis från igår, men alla bilder är på daniels kamera så den kommer väl kanske upp nån gång eller inte.. ;)

Imorn ska bli en riktigt mysig dag har jag bestämt :) Daniel kommer till mig när han vaknat, sen ska vi till stan och handla mat lite smått och senare på kvällen blir det grill fest hos nic, kanske inte kommer så roligt folk (?) men ska bli sjukt mysig att bara chilla med lite vin och grillat! Kan inte låta bättre i mina öron just nu, bara det inte regnar (svär på gud att det kommer börja regna nu bara för jag säger så, peppar peppar...)
Nu ska jag prata i telefon med bebis en stund och sen kolla tv och sova, blev sent igår så är riktigt trött japp.
love, johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0