hemmakväll

Kommit hem från hstd nu, hade sjukt mysigt hos syster och fick lite kläder köpt med :) visar bild senare för jag är rätt töntig hehe. på kvällen gick vi, och vio aka systers pojkvän, till lilla torg och satte oss på random uteservering och drack vitt vin och vodka lime, sjukt mysig och rolig kväll! lite synd att det hände så mycket i falkenberg men annars!!

ikväll blir det film kväll med min bea, är så otroligt ful och osminkad och sunk och har inte tvättat håret på tre dar hehe så kan väl passa rätt bra då med andra ord, orkar fan ingenting... dock skulle jag mött henne för typ tio minuter sen så jfår nog skynda mig nu, ska bara tigga lite pengar av mamma
love /johanna


så här sleten var man på kräftis i fredags... inte ok
hade dock en grymt rolig kväll även fast det var lite segt och rätt mycket gamlingar... förfesten är alltid roligast :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0