happy b'day to me!

Har inte orkat uppdatera på ett tag, känns så värdelöst men vafan... Göteborg var grymt kul och fick en del shoppat också och för första gången i mitt liv fyndade jag på rea, hittade en grymt snygg klänning på monki bland annat!
Blev väckt imorse med frukost på sängen av fina mamma, fick ralph lauren parfym, en clinique mascara, en bodylotion och lite annat smått, och den 1:a september ska vi och min syster åka till göteborg och jag får shoppa vad jag vill och mamma betalar! Hon är bäst! Ikväll kommer släkten+daniel och ska äta middag och tårta, och lite mer presenter till mig :$ Och på fredag ska jag ha min sweet 16 partyy hos mig!
Nu ska jag städa min gaderob med mamma, haha perfekt sysselsättning på födelsedagen.....
love, johanna


bild på mig och syster i halmstad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0