Walkin on a dream


För tillfället ser min nyårsoutfit ut så här. Kommer säkert ångra mig 10 gånger till.. Minst. Är inte ett dugg taggad på en enda fest (överskattat, överskattat,överskattat), vill bara hoppa över hela kvällen/natten/morgonen och sätta mig i något hörn och dricka upp mitt bubbel, kedje röka ett pack, bli riktigt jävla full och sen somna på plats och vakna när allt är över - i min snygaste outfit. Hade vart så fuckin grymt, men kommer nog inte hända.. Låga förväntningar överträffas alltid, världens bästa motto!
Nu ska jag sluta med mina pessimistiska tankar och göra något vettigt.. ne.. Jag ska fortsätta sitta i pyjamas, inte orka duscha och bita på mina naglar och göra absolut ingenting - det är det lovet är till för typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0