It is so overrated?!?!?!

Jag har ju sånt dilemma.. Nyårs outfit? Nee.. det är ju förjävla jobbigt asså, haha. Vad fan ska jag ha på mig? Har mina rosa skor att utgå från, så det måste vara svart - sen har jag ingen jävla aning. Jag har hittat en massa jag "vill ha", men ingeting jag "VILL HA"..... HEHE



Just nu tror jag det blir klänningen ovan, men å andra sidan känner jag hellre för att vara lite mer casual och bara ha en enkel kjol eller världens snyggaste leggings och en random tröja, känns som man har mer användning för det överhuvudtaget.. We'll see on 31th i guess?

Kommentarer
Postat av: lina

alla kläderna var snygga!

och vissa klänningar andvänder man ju bara en gång, så förstår de där med lite vanlgiare look, har man ju mer användning av, men samtidigt är de roligt att klä upp sig lite mer!;)

2009-12-12 @ 15:18:18
URL: http://llinaakaarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0