I got 99 problems and they all b-tches

Inte bloggat på år & dar.. har helt enkelt inte haft något intressant att skriva om då jag mest pluggat som en idiot hela veckan, fyra prov på tre dagar - i'm proud! Igår hyrde jag och andrea gråtfilmer - 500 days of summer och seven pounds (jag vet att jag är jävligt känslig i vanliga fall, men tror aldrig jag gråtit så mycket till en film i hela mitt liv som jag gjorde till seven pounds, det var den finaste film jag sett i hela mitt liv... jag höll på att dö så ont gjorde det i hjärtat.. + att will smith är min dröm man hehe)
Nu ska jag bege mig hem till fia för lite mat, trevligt sällskap and so on!!
heeeeeeeej


Första gången på hela veckan jag orkade sätta på mig mascara.. Måste firas hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0