Welcome to heartbreak

Heeeelt jävla slut. Fem dagars jobbande och jag kommer få mega muskler, så jävla slitigt. Har inte hunnit med ett skit på hela veckan förutom jobba, träna, städa om och om igen.. Känner mig som en jävla singelmorsa!! (fast utan ungar då hehe). Jag kommer vara död när dessa två veckor är över.
Föresten höll min life-long-dream på att slå in i helgen..
Jag var på väg till skolan för att käka lunch då jag går förbi hallandsnyhtersgubbar, yes tänker jag (HAHAHAHAHA) och de stannar mig..
HN: Vi kommer från dagens fråga, vi har en mycket enkel fråga att ställa till dig om du är intresserad?
JAG: Självklart! (överlycklig och med världens största leende på läpparna)
HN: Har du bestämt på vilket parti du kommer rösta i höst?
JAG: Eh.. asså.. eh.. jag är inte 18 än....
HN: Jaha men oj, så synd. Ursäkta oss då får vi fråga någon annan.

Går där ifrån med tårar i ögonen (okej, kanske inte..) Fan varför nämnde jag inte bara nåt random parti så jag kunde fått va med hehehe.... Inte för att jag någonsin läser tidningen själv men hade ju vart så jävla grymt..
Ikväll har jag stått ute i kylan med pontus i enochenhalv timme(!!!).. Så nu ska jag hälla i mig te (bokstavligt talat) för att få upp värmen. Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0