Stackars mig.....typ

Jag tror jag har satt rekord i antal tårar på en dag.. Rest sen kl ett imorse nu sitter jag fast på oslos station till kl tio ikvæll. Redan førdrivit två timmar men kænns som två dagar. Sitter på ett cepe dyrt internetkafe med en chai och tycker synd om mig sjælv och gråter mina tysta tårar. Ægaren tittar konstigt på mig. Berkænas vara hemma i falkenberg runt halv tre i natt, då ska jag gå och lægga mig och sova i min mammas sæng med henne før jag ælskar henne mest i hela værlden och hon ær bæst før hon har fått stå ut med mina "jag ær så ensam jag hittar inte i oslo tårar".. Desperat inlægg från en desperat tjej som førsøker førdriva tiden på værldens læskigaste internetcafe. Och ja jag skrev detta inlægget så att alla som læser ska tycka synd om mig:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0