Receptet för en lösning smakar sämre med en kompromiss..

Jag hatar att inte veta vad man vill. Jag hatar att vara osäker. Jag hatar att jag måste välja, jag förlorar vad jag än väljer. Denna veckan har vart en galen jävla känslostorm, bra - dåligt, ja - nej, rätt - fel, allt vägs mot varandra. Allt på en och samma gång. Och min hjärna är tom, jag vet inte vad jag ska göra jag orkar inte reda ut ett skit, jag känner mig helt apatisk.. Och det finns ingen värre känsla. Fast det kanske är bra, jag lyckas ju alltid överanalysera mina känslor.. Dags att avsluta ett jävligt intensiv vecka med en kanna te, choklad och en säsong sex and the city. I need to clear my mind.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0