-

Så jävla arg............
Fem saker jag undrar över denna morgonen

1. Kan man inte få nån jävla förvarning innan ens torrschampoo bara tar slut sådär med en gång. Så man kan hinna köpa nytt så  man slipper stå där med flötigt hår och får fixa nödlösning med hjälp av tofsar och grejer.

2. Varför jag ser ut som en apa i tofs just idag?

3. Varför jag vaknade upp med grön tuschpenna i halva ansiktet som inte går bort hur myket jag än skrubbar.... kan bero på att jag somnade med en tuschpenna i sängen dock..

4. Varför man ser 10 gånger tröttare och mer lik en pensiönär ju mer man sminkar sig på morgonen om man sovit dåligt? Jag hatar smink jag får rynkor av smink-.-

5. Varför jag skriver detta när jag har as bråttom och har kommit sent hela veckan så jag får ljuga ihop en massa nödlögner om att jag cyklat vält och var tvungen att åka hem och byta byxor och sånna fjanterier..... hehe hade blivit en utmärkt anställd.

Kommentarer
Postat av: hahahahahahahahahahaahahahahah

hej. tack før att du gav mig dagens cp och roligaste grav. hejdå

2010-02-18 @ 23:30:17
URL: http://nathaliezg.blogg.se/
Postat av: JJJJJJJJJJ

grav?? det var ju inte så bra i guess..

2010-02-19 @ 08:51:19
URL: http://almajohanna.blogg.se/
Postat av: ELIIIN VAAA

hahahah så skön :)

2010-02-19 @ 12:41:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0