Nasir Jones

Hej hopp
Sitter här och dricker min femte (vafan?) kopp te för dagen.. Mitt beroende har slagit till igen, så fort det blir höst hinkar jag i mig te. Men det är ju så gotttt! Och vad fan har hänt med vädret, riktigt jävla fuckin höst. Varför kan jag inte gå i ide och vakna lagom till påsk eller så tack?

Shoppade lite skit idag med, ett par leggings och en behå bara. Letade som en galning efter lindex nitarmband (eftersom jag tappat bort mitt fina) men nej dom ville nog inte ha några nitarmband kvar. Sen körde papi mig till daniel för vi hade en hel del att prata om, och självklartfick vi ström avbrott när vi höll på att laga middag. Yääy bra timing. Men godnatt typ

Johanna



Kommentarer
Postat av: ELIN

SÖÖÖÖÖÖÖÖT TJEJ :)

2009-10-05 @ 19:59:54
URL: http://eelinsvahn.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0