Get today's solid ground out of yesterday's quicksand

Såhär kul har jag haft hittills på mitt höstlov...
Jag har:
- Sovt
- Ätit chocklad pudding fem gånger (jag som inte ens gillar chockladpudding?)
- Inte duschat håret
- Spelat kort med mormor och morfar
- Kollat på tre dåliga filmer med mamma
- Inte vart ute
- Läst tre och en halv böcker

- Gjort ett halvhjärtat försök att träna framför tvn med en tränings dvd (HAHA aldrig skrattat så mycket i hela mitt liv åt synen av mig själv på golvet framför tvn i ett försök att härma idioten som gjorde avancerade övningar så var tvungen att stänga av pågrund av magkramp)

Nu ska jag få ork (kommer så inte hända, jag är för lat) att ta tag i mitt innehållsrika liv och träffa nån vettig människa som inte är 50+.......... yes

+ att nathalie har lämnat mig för att ta hand om massa småungar i sthlm vilket jag hatar henne för!!!!!!!!! hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0