My nose hurts..

Idag gjorde jag slag i saken, och tvingade papi följa med mig till oscar persson och hålla handen, och piercade näsan! Var så nervös så jag trodde jag skulle skita på mig, men nej det gjorde tusen gånger ondare att ta hål i öronen om någon undrar, men var grymt lättad när det var över..

Trodde jag skulle få en jävla ring som min syster lurade i mig att man fick (hon sa dessutom att man gjorde det med kanyl och att det gjorde jäääätte ont, min nervositet blev ju inte mindre för det, tack jess!) ,men istället gjorde dom det med pistol och jag fick jag nån fet jävla diamant som ser ut som ett örhänge (ser ut som en finne om man kollar fort HAHA). Måste ha den minst 4 veckor, men vafan så länge kommer jag inte stå ut med den skiten i näsan. Kommer vara stolt om jag klarar en vecka kan jag säg!

Hur som helst, jag är så jävla nöjd!!! Och imorgon är det fredag, och sen är det höstlov och fan vad jag är glad just nu!


Sexyyy mobilbilder på en jävla sleten johanna med hål i näsan wowowow.. (min kamera är på vift?)

Kommentarer
Postat av: svanan

FIIIIIIIIINT:D

2009-10-22 @ 22:49:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0