we can't change the world unless we change ourselfs

Bott hos daniel i fem dagar nu. Vi gick varandra på nerverna. Fast nej det var mest sjukt mysigt, även fast rex tydligen hade bestämt sig för att bo där också. Mina dagar gick typ ut på att städa efter dom, jätte roligttttttttttttttttttttttttt. Not.
Nej men det enda vi gjorde var typ att sitta på balkongen och spela skitgubbe och kedjeröka, helt ok :) Annars har det vart en riktigt seg helg, inte hänt ett piss.
Blev en misslyckad "festkväll" i lördags. Jag och bea satt och försöp på balkongen med rex och daniel och skulle från början till en tjej som sedan smsade och sa att det var för mycket folk hos hene när vi frå början var välkommna = lol. Så efter lite smsande bestämde vi oss för att åka till jonte, så vi mötte nathalie erica och två halmstad tjejer och cyklade till jonte. När vi väl kommer fram säger jonte att hans stereo precis sprängts så festen är slut, redan kl 12. Så alla vi drar hem till charlie på "efterfest", där alla är sjuuuukt torra och glor på tv, medans vi tjejer har det skit kul vid köksbordet. Men det blev inte alls som planerat, men det blir det ju aldrig!

Idag mår jag skit, har hostat hela natten, är förkyld och har sprängande huvudvärk... Så tänker inte göra ett skit idag merän att flytta till mamma som kommer hem ikväll från norge :D:D:D Nu ska jag lägga mig i sängen och dö. Godnatt
Love, Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0