Världens bästa Daniel

Har inte haft tid att uppdatera på flera dagar, haft fullt upp...... GAy
Haft en ritkigt mysig helg med min daniel, även om det blev ganska många tårar(som vanligt-.-), men min snutte fick trösta mig, på grund av annan skit, men sen bakade vi kärleksmums och allt blev bra :D Kom hem från han nyss, känns som magen håller på att sprängas, vi gjorde både toast och våfflor och jag svär de senaste veckorna har jag gått upp 3kg, och det är sjukt för att vara mig. Men vafan jag klagar inte som alla andra n00bs, både röven och brösten har blivit större he-he (y)
+ att jag fått tillbaka min rosa sony ericsson som varit på lagning i sisådär ett halv år nu. Saknar min lånetelefon redan :$
+ att jag börjar halv elva imorn för vi har inte i-val=sovmorgon, jag slipper komma tio minuter sent för att vi alltid börjar åtta, med fett hår, orakade ben och sminket på fel ställen :) jag kan faktiskt va fräsch för en gång skull, grattis till mig!
och nu ska jag ut och rolla (=inlines) med nathalie, vilket vi gjort de alla kvällar de senaste dagarna, grymt bra träning ju, man har kul och snackar massa skit samtidigt som man får världens snyggaste ben, rumpa och mage & man märker inte ens hur jobbigt det är. inlines är lätt bästa uppfinnigen!!!!
först ska jag slänga i mig lite brieost höhö<33333
Love, Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0