fitta:)

There’s still a little bit of your taste in my mouth
There’s still a little bit of your face i haven't kissed
There’s still a little bit of your words i long to hear

Love, it taught me to cry

Jag hatar människor. Haha låter patetiskt, men fan vad det är jobbigt. Folk bara sårar, ställer inte upp och finns inte när man behöver. Man ska aldrig lita på någon, bara sig själv. Man ska aldrig bry sig om någon, bara sig själv. Då jävlar kommer man långt i livet! Fan vad alla sårar...
Jag älskar men det blir bara fel alltihopa. Jag gör bara fel vad jag än jag, jag försöker men det blir bara så jävla fel.Jag bara förstör allting. Är en fitta, gör allt fel och är bara en aggresiv bitch vad jag än gör. Det är inte så det ska va.

Sen finns det dom så kallade vännerna, är så dum om man litar. Dom bryr sig bara om sig själva och det som är bra för dom, also called huuuge ego. Ställer aldrig, verkligen aldrig upp när man vill. Så länge det går bra för dom är det skit samma vad som händer med alla andra. Tjejer är bitches så är det bara. Finns en tjej som beter sig som e kille, nathalie fyfan vad jag älskar henne!!!!! Ärlig, inte nåt jävla skitsnack bakom ryggen som typ 95% av mina "vänner" sysslar med.
Dessutom är förlåt ett sånt viktigt ord, som tydligen är jävligt svårt att säga, och att erkänna att man gjort fel går absolut inte även om det händer om och om igen. Men men, jag kommer aldrig lita på henne och jag vet att hon aldrig kommer ställa upp för mig om det inte gynnar henne = vän? Skitsamma i don't give a fuck i'm all fine on my own.

Behövde bara skirva av mig lite känns så jävla skönt när man gjort det. Orka va emo jag ska fan leva livet om jag så ska göra det helt ensam, för jag är bäst och jag kan fan lita på mig själv. Haha,
Love, j





You are not you're fear, failures or past. Pure happiness is rare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0