Sommar 09??????

Kollade igenom bilder på min mobil från sommaren... Och bestämde mig för att ladda upp några mobil bilder här, tog mest med digital kameran men orkar inte krångla så låt mig beskriva min sommar med mobil bilder? If anybody cares...

Sommaren 09 blev inte alls som planerat, det var helt ärligt en rätt tråkig sommar.. Sommaren 08 var en så grymt jävla lyckad sommar så det är väl lite svårt att nå upp till det igen i guess. Ja det var en ganska tråkig sommar, tråkiga fester, tråkigt väder, tråkigt liv haha. Visst hade jag kul och visst var det lyckade kvällar, men jämfört med 08 var det ganska torrt, känns som man mognat för fort. Vill inte va 16, det är fan en värdelös ålder!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Woho en sååå glad jag strax innan skolan slutade, pluggade till vårt sista svenska prov



Grillning på vallarna i början av sommarn... Kallt?


Och ja, alla vet vi att falkenberg är så grymt vackert på sommrarna


Jag och bea, var så grymt uttråkade en vattenpipa kväll på stranden


Så vi tog en jävla massa kort på en eld hehe



Jag käkade thai med emma efter en dag på stranden


Jag var på stranden varje dag det var fint väder = 2 veckor av 10?


Jag festade... Den här kvällen visade sig dock vara en utav de värsta på hela sommaren pga av vissa


Jag hade födelsedags fest och det här är den fulaste bilden jag någonsin sett på mig
Tack å hej detta var mina fina mobilbilder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0