regnkväll

Har missaat halva dagen idag.. Känns rätt segt. Blev väckt halv tre av pappa som tyckte det var dags att gå upp, haha har inte så sovit så länge på hela sommaren känns sjukt. Jag som kom hem vid halv ett i natt och allt. Jaja antaglien behövde jag sov ut. Gick och solade med bea och lämnade in min fucking jävla mobil på lagning, den går inte att ladda och killen på expert sa att det skulle ta minst 15 arbetsdagar att fixa den. Kul, men får låne mobil imorn eftermiddag så överlever väl på ett eller annat sett i guess. Fan vad jag hatar min nya mobil, min gamla fina gröna gick minsann aldrig sönder föräns den dog. R.I.P.
HATAR att inte kunna få tag på nån eller tvärtom, fyfan vad jag är beroende av min mobil.......

Nu blir det till att möta upp nathalie som man inte träffat på år och dar, vi ska hyra film vad fan kan man annars göra i detta pissiga vädret är ju frågan :/ Men kommer nog bli en helt ok vecka har lite planerat :)
Love, Johanna

Johanna & Nathalie a.k.a glada att vara på liseberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0